Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAMOKA do Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09)

Piasta koła FEBEST Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) FEBEST
Piasta koła TRISCAN Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) TRISCAN
Piasta koła ASHIKA Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) BLUE PRINT
Piasta koła DOKUJI Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) DOKUJI
Piasta koła GENERAL RICAMBI Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) GSP
Piasta koła HART Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JAPANPARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) JAPKO
Piasta koła KAMOKA Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) KAWE
Piasta koła MAPCO Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) NIPPARTS
Piasta koła NK Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) NK
Piasta koła NPS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) NPS
Piasta koła NTY Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) NTY
Piasta koła OEM Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) OEM
Piasta koła OPTIMAL Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) OPTIMAL
Piasta koła OYODO Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) OYODO
Piasta koła QFIX Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) QFIX
Piasta koła SBS Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) SBS
Piasta koła VEMO Mazda MPV I (LV) 3.0 i V6 (LVEW) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 148KM, 109kW, benzyna (1989.11 - 1999.09) VEMO
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.8 (5 ocen)
Kod produktu:
5500148
dostępny
3.8 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
5500148
Jednostka:
szt
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Felga - ilosć śrub:  5
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
158,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze