Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10)

Piasta koła A.B.S. Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) ACKOJA
Piasta koła HART Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) HART
Piasta koła MOOG Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) NIPPARTS
Piasta koła NPS Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) NPS
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) OPTIMAL
Piasta koła SNR Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi COLT I (A15_A) 1.4 GLX,GT liftback 70KM, 51kW, benzyna (1981.01 - 1982.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SNR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R173.00
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R173.00
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  39
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  26
Szerokość 1 [mm]:  14
Szerokość 1 [mm]:  14,224
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  17
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  17,462
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R173.03
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R173.03
Jednostka:
szt
Masa [g]:  560
Do 100 dni na zwrot
287,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze