Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DENCKERMANN do Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) GSP
Piasta koła SKF Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SKF
Piasta koła BLUE PRINT Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła DENCKERMANN Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła A.B.S. Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) BENDIX
Piasta koła DAYCO Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) DAYCO
Piasta koła EUROREPAR Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) IPARTS
Piasta koła KAWE Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAXGEAR Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) SWAG
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VAICO Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 3.0 GT 4WD SUV 227KM, 167kW, benzyna (2012.08 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DENCKERMANN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DENCKERMANN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
W413465
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
W413465
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  40
Średnica wewnętrzna [mm]:  43
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 150,00 zł
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DENCKERMANN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
W413606
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DENCKERMANN
Kod:
W413606
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  140,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Felga - ilosć śrub:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 412,00 zł
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze