Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPANPARTS do Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07)

Piasta koła A.B.S. Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) BORG & BECK
Piasta koła BTA Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) BTA
Piasta koła DOKUJI Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) DOKUJI
Piasta koła FLENNOR Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) GSP
Piasta koła HART Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IJS GROUP Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) IJS GROUP
Piasta koła JAPANPARTS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) JAPKO
Piasta koła LUCAS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) LUCAS
Piasta koła METALCAUCHO Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) NIPPARTS
Piasta koła NK Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) NK
Piasta koła NPS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) NPS
Piasta koła NTY Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) NTY
Piasta koła OPTIMAL Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) OPTIMAL
Piasta koła SBS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) SERVICE PARTS
Piasta koła SNR Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) SNR
Piasta koła TRISCAN Mitsubishi TREDIA (A21_) 1.8 Turbo sedan 136KM, 100kW, benzyna (1984.08 - 1986.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPANPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-15004
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-15004
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość [mm]:  21,2
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  38
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Wysokość 1 [mm]:  21,2
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-15002
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-15002
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  27
Średnica zewnętrzna [mm]:  50,3
Wysokość [mm]:  15,4
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,4
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  40
Wysokość 1 [mm]:  14,6
Do 100 dni na zwrot
168,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze