Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06)

Piasta koła A.B.S. Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) A.B.S.
Piasta koła DENCKERMANN Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) DENCKERMANN
Piasta koła FEBEST Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) FEBEST
Piasta koła GSP Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) KAWE
Piasta koła MOOG Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) MOOG
Piasta koła NK Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) NK
Piasta koła NTY Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) NTY
Piasta koła QFIX Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) QFIX
Piasta koła TRISCAN Nissan MURANO I (Z50) 3.5 4x4 SUV 245KM, 180kW, benzyna (2004.11 - 2008.06) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
752236
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
752236
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Felga - ilosć śrub:  5
Ciężar netto [kg]:  3,34
Rozstaw srub mocujących:  114,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  31
Średnica zewnętrzna [mm]:  141,5
Do 100 dni na zwrot
301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
762243
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
762243
Szerokość [mm]:  95,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Ciężar netto [kg]:  3,63
Do 100 dni na zwrot
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
762250
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
762250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Ciężar netto [kg]:  3,65
Rozstaw srub mocujących:  114
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze