Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NPS do Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03)

Piasta koła ACKOJA Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) BLUE PRINT
Piasta koła DOKUJI Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) DOKUJI
Piasta koła FEBI BILSTEIN Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) IPARTS
Piasta koła MOOG Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) NIPPARTS
Piasta koła NPS Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) NPS
Piasta koła SNR Nissan PATROL III/2 Station Wagon (W260) 2.8 D 4x4 samochód terenowy zamknięty 90KM, 66kW, olej napędowy (1989.03 - 1996.03) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
5.0 (1)
Kod produktu:
N471N20
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N471N20
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Szerokość [mm]:  25,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  85,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Ilość części [-częściowy]:  3
Wysokość zabudowy:  25
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1)
Kod produktu:
N470N20
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N470N20
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  20,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Średnica wewnętrzna [mm]:  41,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Średnica zewnętrzna [mm]:  73,0
Ciężar [kg]:  1,1
Wysokość zabudowy:  28
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Do 100 dni na zwrot
NPS
5.0 (1)
Kod produktu:
N450N03
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
N450N03
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Specyfikacja:  2
Średnica [mm]:  90
Ilość otworów:  6
Ilość zębów:  29
Specyfikacja:  moyeu debrayable man
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze