Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAWE do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05)

Piasta koła ACKOJA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) BLUE PRINT
Piasta koła COMLINE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) COMLINE
Piasta koła FAG Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) FAG
Piasta koła FEBEST Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) FEBEST
Piasta koła GSP Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) GSP
Piasta koła HART Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) HART
Piasta koła IPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) IPARTS
Piasta koła IPD Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) IPD
Piasta koła KAWE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NIPPARTS
Piasta koła NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NPS
Piasta koła NSK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NSK
Piasta koła NTY Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) NTY
Piasta koła OPTIMAL Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) QFIX
Piasta koła RUVILLE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) RUVILLE
Piasta koła SNR Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) SNR
Piasta koła TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 sedan 131KM, 96kW, benzyna (1990.06 - 1996.05) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8540 14405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8540 14405
Średnica wewnętrzna [mm]:  77
Szerokość [mm]:  8,5
Ilość zębów obręczy ABS:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  87
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze