Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09)

Piasta koła A.B.S. Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) FAG
Piasta koła HART Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) HART
Piasta koła IPD Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) LUCAS
Piasta koła MOOG Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) NK
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SBS
Piasta koła SNR Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Peugeot 305 I Break (581D) 1.5 Kombi 73KM, 54kW, benzyna (1980.08 - 1982.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200013
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200013
Jednostka:
KPL
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  82
Szerokość 1 [mm]:  36
Ciężar [kg]:  0,88
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200092
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200092
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  80
Szerokość 1 [mm]:  31
Ciężar [kg]:  0,87
Do 100 dni na zwrot
251,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
200843
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
200843
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  129
Wysokość 1 [mm]:  59
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12 x 1.25
Średnica otworu [mm]:  108
Ciężar [kg]:  2,64
Do 100 dni na zwrot
288,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze