Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11)

Piasta koła FAG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FAG
Piasta koła MEYLE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MEYLE
Piasta koła A.B.S. Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) A.B.S.
Piasta koła AUTLOG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) BENDIX
Piasta koła BGA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) BGA
Piasta koła BIRTH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) BIRTH
Piasta koła COMLINE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) COMLINE
Piasta koła ESEN SKV Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) ESEN SKV
Piasta koła FAI AUTOPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FAST
Piasta koła FEBEST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) GSP
Piasta koła HART Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) HART
Piasta koła IPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) IPARTS
Piasta koła IPD Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) IPD
Piasta koła JPN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) JPN
Piasta koła KAMOKA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KAMOKA
Piasta koła KAWE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) KAWE
Piasta koła MAPCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) MOOG
Piasta koła NK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) NK
Piasta koła NSK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) NSK
Piasta koła NTY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) NTY
Piasta koła OEM Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) OEM
Piasta koła OPTIMAL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) RUVILLE
Piasta koła SIDAT Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) SIDAT
Piasta koła SWAG Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) SWAG
Piasta koła TOPRAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) VAICO
Piasta koła VEMA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) VEMA
Piasta koła VEMO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.5 DT Autobus 84KM, 62kW, olej napędowy (1997.10 - 2001.11) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5042
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5042
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  19
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5031
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Szerokość [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5033
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5033
Średnica zewnętrzna [mm]:  89,92
Średnica wewnętrzna [mm]:  55
Szerokość [mm]:  24,56
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-5043
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-5043
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Średnica zewnętrzna [mm]:  55
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość [mm]:  26
Szerokość [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze