Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METELLI do Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) FAG
Piasta koła A.B.S. Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) AL-KO
Piasta koła BENDIX Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) CIFAM
Piasta koła DR!VE+ Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) DR!VE+
Piasta koła GSP Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) GSP
Piasta koła HART Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) KAWE
Piasta koła LUCAS Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) LUCAS
Piasta koła MAPCO Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) MAPCO
Piasta koła METELLI Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) METELLI
Piasta koła MEYLE Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) MOOG
Piasta koła NSK Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) RUVILLE
Piasta koła SIDAT Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) SIDAT
Piasta koła SKF Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) SKF
Piasta koła SNR Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 3.0 SC Carrera coupe 188KM, 138kW, benzyna (1979.09 - 1980.06) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2160
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2160
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  16,76
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,13
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze