Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11)

Piasta koła FAG Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) FAG
Piasta koła BENDIX Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) CIFAM
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) GENERAL RICAMBI
Piasta koła IPD Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) JP GROUP
Piasta koła LUCAS Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) LUCAS
Piasta koła MAPCO Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) METELLI
Piasta koła MEYLE Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) MOOG
Piasta koła NSK Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) RUVILLE
Piasta koła SIDAT Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) SIDAT
Piasta koła SKF Porsche 911 Targa 2.0 S targa 160KM, 118kW, benzyna (1966.07 - 1968.11) SKF
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38)
Kod produktu:
101250
dostępny
5.0 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
101250
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  16,6
Szerokość [mm]:  16,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  19,1
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  45,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,1
Szerokość 2 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze