Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła AL-KO do Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08)

Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła OPTIMAL Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) OPTIMAL
Piasta koła DENCKERMANN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) DENCKERMANN
Piasta koła GSP Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) GSP
Piasta koła IPARTS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) IPARTS
Piasta koła MAXGEAR Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MAXGEAR
Piasta koła SKF Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SKF
Piasta koła AL-KO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) BTA
Piasta koła CIFAM Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) CIFAM
Piasta koła COMLINE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) DR!VE+
Piasta koła DYS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) DYS
Piasta koła EUROREPAR Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) EUROREPAR
Piasta koła FAG Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Piasta koła IJS GROUP Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) IJS GROUP
Piasta koła IPD Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) JP GROUP
Piasta koła KAMOKA Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KAMOKA
Piasta koła KAWE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) LUCAS
Piasta koła MAGNETI MARELLI Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Piasta koła MAPCO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MAPCO
Piasta koła METELLI Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) METELLI
Piasta koła MOOG Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) MOOG
Piasta koła NK Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) NK
Piasta koła NSK Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) NSK
Piasta koła NTY Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) NTY
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SBS
Piasta koła SCT - MANNOL Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SCT - MANNOL
Piasta koła SIDAT Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SIDAT
Piasta koła SNR Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) TRISCAN
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Porsche 924 2.0 coupe 125KM, 92kW, benzyna (1975.11 - 1989.08) VAICO
Producent:AL-KO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AL-KO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
620001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AL-KO
Kod:
620001
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość 1 [mm]:  14,6
Szerokość 2 [mm]:  14,7
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,9
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze