Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPD do Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10)

Piasta koła A.B.S. Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) AL-KO
Piasta koła BENDIX Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) BORG & BECK
Piasta koła FAG Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FAG
Piasta koła FLENNOR Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Piasta koła IPD Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) KAWE
Piasta koła LUCAS Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) LUCAS
Piasta koła MAGNETI MARELLI Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MAGNETI MARELLI
Piasta koła MEYLE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) RUVILLE
Piasta koła SKF Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) SKF
Piasta koła TRISCAN Porsche 924 2.0 Carrera GT coupe 209KM, 154kW, benzyna (1980.06 - 1986.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30-1211
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
30-1211
Średnica zewnętrzna [mm]:  39,88
Średnica zewnętrzna [mm]:  59,13
Średnica wewnętrzna [mm]:  17,46
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,75
Szerokość [mm]:  14,61
Szerokość [mm]:  16,76
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze