Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NSK do Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08)

Piasta koła FAG Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) FAG
Piasta koła A.B.S. Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) BREDA LORETT
Piasta koła GSP Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) GSP
Piasta koła HART Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) HART
Piasta koła IPD Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) KAWE
Piasta koła MAGNETI MARELLI Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) MAGNETI MARELLI
Piasta koła MOOG Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) MOOG
Piasta koła NSK Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NSK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH00133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
KH00133
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  20
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  52
Szerokość 1 [mm]:  16
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  22
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  46
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze