Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06)

Piasta koła SNR Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) SNR
Piasta koła BENDIX Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) BREDA LORETT
Piasta koła COMLINE Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) COMLINE
Piasta koła DAYCO Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) DAYCO
Piasta koła DRIVE + Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) DRIVE +
Piasta koła EUROREPAR Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) EUROREPAR
Piasta koła FAG Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) GSP
Piasta koła IJS GROUP Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) IJS GROUP
Piasta koła IPD Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) IPD
Piasta koła LUCAS Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) LUCAS
Piasta koła MAPCO Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) MOOG
Piasta koła NSK Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) NSK
Piasta koła OPTIMAL Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) RUVILLE
Piasta koła SASIC Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) SASIC
Piasta koła VAICO Renault 21 Kombi (K48_) 2.0 Kombi 117KM, 86kW, benzyna (1989.07 - 1992.06) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RE-WB-11458
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
RE-WB-11458
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,23
Wysokość 1 [mm]:  32
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  108
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  39,98
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  12,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RE-WB-11497
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
RE-WB-11497
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,53
Wysokość 1 [mm]:  74,5
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  132,65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Długożć opakowania [cm]:  16
Szerokość opakowania [cm]:  16
Wysokość opakowania [cm]:  11
Do 100 dni na zwrot
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RE-WB-11500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
RE-WB-11500
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,5
Wysokość 1 [mm]:  78
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  132,65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  25
Długożć opakowania [cm]:  15,4
Szerokość opakowania [cm]:  15,2
Wysokość opakowania [cm]:  10,8
Do 100 dni na zwrot
364,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze