Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03)

Piasta koła MAXGEAR Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) MAXGEAR
Piasta koła SNR Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) SNR
Piasta koła A.B.S. Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) A.B.S.
Piasta koła FAG Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) FAG
Piasta koła FEBEST Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) FEBEST
Piasta koła IPARTS Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) IPARTS
Piasta koła METZGER Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) METZGER
Piasta koła MOOG Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) MOOG
Piasta koła NK Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) NK
Piasta koła OEM Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) OEM
Piasta koła OPTIMAL Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) OPTIMAL
Piasta koła TOPRAN Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Renault LAGUNA I (B56_, 556_) 2.9 24V (B56V) liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.03 - 2001.03) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
27-0267
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-0267
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  74,85
Szerokość [mm]:  7,4
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Ilość zębów:  44
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
27-0344
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
27-0344
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  74,9
Średnica zewnętrzna [mm]:  87,2
Szerokość [mm]:  17,5
Ilość zębów:  30
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze