Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09)

Piasta koła FAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FAG
Piasta koła BENDIX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) BORG & BECK
Piasta koła FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IPD Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) IPD
Piasta koła MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MAPCO
Piasta koła MOOG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) MOOG
Piasta koła QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SKF
Piasta koła SNR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SNR
Piasta koła SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) SWAG
Piasta koła VAICO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 T8 liftback 155KM, 114kW, benzyna (1986.10 - 1989.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SA-WB-11699
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
SA-WB-11699
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,13
Wysokość 1 [mm]:  43
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  131
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  15,4
Wysokość opakowania [cm]:  10,4
Do 100 dni na zwrot
306,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SA-WB-11704
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
SA-WB-11704
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  1,68
Wysokość 1 [mm]:  75
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  136,3
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  15,6
Szerokość opakowania [cm]:  15,4
Wysokość opakowania [cm]:  10
Do 100 dni na zwrot
436,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze