Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie)

Piasta koła OPTIMAL Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła SKV GERMANY Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) SKV GERMANY
Piasta koła A.B.S. Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) BTA
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FEBEST Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) HART
Piasta koła JAPANPARTS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) JAPKO
Piasta koła JPN Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NPS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) NPS
Piasta koła NTY Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) NTY
Piasta koła OEM Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) OEM
Piasta koła RUVILLE Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SERVICE PARTS Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) SKF
Piasta koła TRISCAN Subaru TRIBECA (B9) 3.0 (WXE) SUV 250KM, 184kW, benzyna (2005.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0892
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0892
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  138
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
220,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
33-0946
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0946
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  138
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
301,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze