Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) SKF
Piasta koła BIRTH Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BLUE PRINT Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Piasta koła DENCKERMANN Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FAST Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) FAST
Piasta koła IPARTS Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) IPARTS
Piasta koła MAXGEAR Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła NK Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) NK
Piasta koła QUINTON HAZELL Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Suzuki S-CROSS (AKK414) 1.4 Smart Hybrid AllGrip SUV 129KM, 95kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0279
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0279
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  39
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  84
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze