Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła ACKOJA do Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03)

Piasta koła A.B.S. Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) BENDIX
Piasta koła BLUE PRINT Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) BTA
Piasta koła DAYCO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) DAYCO
Piasta koła DOKUJI Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) DOKUJI
Piasta koła DRIVE + Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) DRIVE +
Piasta koła DYS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) DYS
Piasta koła FAG Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) FAG
Piasta koła FEBEST Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) GSP
Piasta koła HART Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) HART
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła IPD Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) JAPKO
Piasta koła KAMOKA Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) KAVO PARTS
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) LUCAS
Piasta koła MAXGEAR Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) NIPPARTS
Piasta koła NK Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) NK
Piasta koła NPS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) NPS
Piasta koła OPTIMAL Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) RUVILLE
Piasta koła SBS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) SBS
Piasta koła SERVICE PARTS Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) SKF
Piasta koła SNR Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) SNR
Piasta koła TIMKEN Toyota 4 RUNNER II (_N1_) 3.0 Turbo-D (KZN130_) SUV 125KM, 92kW, olej napędowy (1993.10 - 1996.03) TIMKEN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ACKOJA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A70-0144
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A70-0144
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  90368-45087
Do 100 dni na zwrot
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ACKOJA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A53-0104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ACKOJA
Kod:
A53-0104
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  20
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  73
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  37
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  63
Wysokość opakowania [cm]:  9,6
Głębokość opakowania [cm]:  9,8
Do 100 dni na zwrot
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze