Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NSK do Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Piasta koła FEBEST Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBEST
Piasta koła NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NIPPARTS
Piasta koła ACKOJA Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BLUE PRINT
Piasta koła BORG & BECK Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BORG & BECK
Piasta koła COMLINE Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) COMLINE
Piasta koła FEBI BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła IJS GROUP Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IJS GROUP
Piasta koła JPN Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) JPN
Piasta koła KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KAVO PARTS
Piasta koła KOYO Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KOYO
Piasta koła MOOG Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MOOG
Piasta koła NK Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NK
Piasta koła NPS Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NPS
Piasta koła NSK Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NSK
Piasta koła QFIX Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QFIX
Piasta koła SNR Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SNR
Piasta koła SWAG Toyota CELICA coupe (_T18_) 2.0 (ST182_) coupe 160KM, 118kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NSK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH10204
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
KH10204
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Szerokość [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
215,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZA-30BWD01A-A-CA8-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
ZA-30BWD01A-A-CA8-01
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  63
Szerokość [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze