Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09)

Piasta koła A.B.S. Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) FAG
Piasta koła FLENNOR Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) FLENNOR
Piasta koła HART Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) HART
Piasta koła IPD Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) IPD
Piasta koła KAWE Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) LUCAS
Piasta koła MOOG Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) MOOG
Piasta koła NK Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) NK
Piasta koła OPTIMAL Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) SBS
Piasta koła SKF Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) SKF
Piasta koła SNR Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Volvo 240 (P242, P244) 2.1 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1974.08 - 1983.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22)
Kod produktu:
713 6601 50
niedostępny
5.0 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6601 50
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,46
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,88
Szerokość 1 [mm]:  14,61
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,75
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,13
Szerokość 2 [mm]:  16,76
Do 100 dni na zwrot
75,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
5.0 (22)
Kod produktu:
713 6602 30
niedostępny
5.0 (22)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6602 30
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica zewnętrzna [mm]:  73,03
Szerokość [mm]:  18,50
Średnica wewnętrzna [mm]:  39,69
Do 100 dni na zwrot
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze