Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BTA do Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08)

Piasta koła OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) OPTIMAL
Piasta koła BENDIX Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) BTA
Piasta koła FAG Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) GSP
Piasta koła HART Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) HART
Piasta koła IPD Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) IPD
Piasta koła KAWE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) MOOG
Piasta koła NK Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) NK
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) SBS
Piasta koła SKF Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) SKF
Piasta koła SNR Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Volvo 740 (744) 2.0 sedan 117KM, 86kW, benzyna (1987.01 - 1988.08) VAICO
Producent:BTA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1V020BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1V020BTA
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  136
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  68
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze