Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12)

Piasta koła A.B.S. Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) BENDIX
Piasta koła BTA Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) BTA
Piasta koła FAG Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) FAG
Piasta koła GSP Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) GSP
Piasta koła HART Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) HART
Piasta koła IPD Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) IPD
Piasta koła KAWE Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) KAWE
Piasta koła MAPCO Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) MOOG
Piasta koła OEM Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) OEM
Piasta koła OPTIMAL Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) SKF
Piasta koła TRISCAN Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Volvo 740 (744) 2.4 TD sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1985.08 - 1990.12) VAICO
Producent:GSP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9235008K
dostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235008K
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
175,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK00X63
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK00X63
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  16,64
Szerokość 2 [mm]:  16,76
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  45,97
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,98
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21,99
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  34,98
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9235008
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9235008
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Wymiar gwintu:  M12X1,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze