Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FEBI BILSTEIN do Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02)

Piasta koła MAXGEAR Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) MAXGEAR
Piasta koła SKF Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) SKF
Piasta koła VEMO Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) VEMO
Piasta koła A.B.S. Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) BENDIX
Piasta koła BTA Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) BTA
Piasta koła CIFAM Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) CIFAM
Piasta koła COMLINE Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) COMLINE
Piasta koła DYS Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) DYS
Piasta koła ESEN SKV Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FAG Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) FAG
Piasta koła FEBEST Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) GSP
Piasta koła HART Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) HART
Piasta koła IPARTS Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) IPARTS
Piasta koła IPD Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) IPD
Piasta koła JP GROUP Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) JP GROUP
Piasta koła JPN Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) JPN
Piasta koła KAMOKA Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) KAMOKA
Piasta koła KAWE Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) KAWE
Piasta koła MAPCO Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METELLI Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) METELLI
Piasta koła MOOG Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) MOOG
Piasta koła NK Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) NK
Piasta koła NTY Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) NTY
Piasta koła OPTIMAL Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) QUINTON HAZELL
Piasta koła SWAG Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) SWAG
Piasta koła TRISCAN Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) TRISCAN
Piasta koła VAICO Volvo V70 I (875, 876) 2.3 AWD Kombi 265KM, 195kW, benzyna (1998.12 - 2000.02) VAICO
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
14887
niedostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
14887
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Szerokość [mm]:  71,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  135,0
Średnica otworu [mm]:  105
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Dwurzędowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  2,605
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z nakrętką osiową
Do 100 dni na zwrot
310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
14902
niedostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
14902
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  75,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,0
Średnica otworu [mm]:  108
Ilość otworów:  5
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko stożkowe kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  3,88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z nakrętką
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z piastą
Do 100 dni na zwrot
413,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze