Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MEYLE do Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10)

Piasta koła HART Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) HART
Piasta koła FAG Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FAG
Piasta koła MEYLE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MEYLE
Piasta koła VIKA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) AL-KO
Piasta koła AUTLOG Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) AUTLOG
Piasta koła BENDIX Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BENDIX
Piasta koła BIRTH Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) COMLINE
Piasta koła DAYCO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) DENCKERMANN
Piasta koła DYS Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) DYS
Piasta koła ENERGY Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) ENERGY
Piasta koła EUROREPAR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) EUROREPAR
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) FLENNOR
Piasta koła GSP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) GSP
Piasta koła IJS GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) IPARTS
Piasta koła IPD Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JP GROUP
Piasta koła JPN Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) JPN
Piasta koła KAMOKA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) KAMOKA
Piasta koła LUCAS Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) METELLI
Piasta koła MOOG Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) MOOG
Piasta koła NSK Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) NSK
Piasta koła NTY Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) NTY
Piasta koła OPTIMAL Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SKF
Piasta koła SNR Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SNR
Piasta koła SWAG Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) SWAG
Piasta koła TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Piasta koła VAICO Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VAICO
Piasta koła VEMA Vw CADDY I (14) 1.6 pick-up 75KM, 55kW, benzyna (1982.10 - 1983.10) VEMA
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
100 498 0031
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 498 0031
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Średnica wewnętrzna [mm]:  34
Średnica zewnętrzna [mm]:  64
Wysokość [mm]:  37
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze