Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Piasta koła FAG Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAG
Piasta koła MEYLE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MAXGEAR Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła GSP Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GSP
Piasta koła TOPRAN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Piasta koła CIFAM Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Piasta koła DAYCO Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DAYCO
Piasta koła EUROREPAR Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła HART Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Piasta koła IPARTS Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPARTS
Piasta koła IPD Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IPD
Piasta koła JP GROUP Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Piasta koła METELLI Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METELLI
Piasta koła MOOG Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NK
Piasta koła NSK Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NSK
Piasta koła OEM Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Piasta koła OPTIMAL Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła TRISCAN Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Piasta koła VEMA Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMA
Piasta koła VEMO Vw TIGUAN (AD1, AX1) 1.4 eHybrid SUV 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-0409
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0409
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym łożyskiem koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica wewnętrzna [mm]:  32
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze