Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAPCO do Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) METZGER
Pompa hamulcowa NK Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Audi A6 C4 Avant (4A5) 1.8 Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1995.12 - 1997.12) VIKA
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1739
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1739
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów bez ESP
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze