Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07)

Pompa hamulcowa JP GROUP Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 7 (E38) 740 i, iL sedan 286KM, 210kW, benzyna (1996.02 - 2001.07) TRW
Producent:CIFAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-561
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-561
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  25,40
Średnica 2 [mm]:  20,64
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-857
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-857
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  19,05
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
539,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-517
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-517
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,40/20,64
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,40 / 20.64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze