Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08)

Pompa hamulcowa BREMBO Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DENCKERMANN Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) DENCKERMANN
Pompa hamulcowa FERODO Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) sedan 110KM, 81kW, benzyna (1990.03 - 1996.08) VALEO
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H22948.0.8
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H22948.0.8
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  31,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  201,5
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220212
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220212
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  201,5
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  32
Ciężar [kg]:  1,412
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze