Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) LPR
Pompa hamulcowa NK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa REMSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e liftback 97KM, 71kW, benzyna (1993.03 - 1995.04) TRW
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200122
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200122
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze