Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa ABE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat TIPO (160_) 1.8 i.e. (160.EQ, 160.AM) liftback 101KM, 74kW, benzyna (1994.10 - 1995.10) TRW
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H22948.0.8
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H22948.0.8
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  31,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  201,5
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 280,00 zł
143,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220212
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220212
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  201,5
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  32
Ciężar [kg]:  1,412
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze