Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) ABE
Pompa hamulcowa ATE Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa REMSA Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat UNO (146_) 70 TD 1.4 liftback 71KM, 52kW, olej napędowy (1986.10 - 1990.10) VALEO
Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2120-0801.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2120-0801.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  3
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  9
Długość 2 [mm]:  190,2
Do 100 dni na zwrot
120,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2119-0827.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2119-0827.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19,0
Ilość połączeń:  3
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  12
Długość 2 [mm]:  178
Do 100 dni na zwrot
187,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze