Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa DELPHI Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) FTE
Pompa hamulcowa KAWE Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) KAWE
Pompa hamulcowa OEM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) OEM
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford CAPRI II (GECP) 1.6 coupe 68KM, 50kW, benzyna (1974.09 - 1977.12) TEXTAR
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2)
Kod produktu:
03.2120-0148.3
dostępny
4.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2120-0148.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Ilość połączeń:  3
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  18,8
Długość 2 [mm]:  162,5
Do 100 dni na zwrot
911,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze