Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BREMBO do Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01)

Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford ESCORT V (AAL, ABL) 1.6 i 16V liftback 90KM, 66kW, benzyna (1992.09 - 1995.01) VALEO
Producent:BREMBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 24 032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 032
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
246,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
M 24 031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMBO
Kod:
M 24 031
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze