Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09)

Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1990.07 - 1992.09) VALEO
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-165
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-165
Jednostka:
szt
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze