Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ABE do Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford MONDEO I (GBP) 2.5 i 24V liftback 170KM, 125kW, benzyna (1994.07 - 1996.08) TRW
Producent:ABE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C9G031ABE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9G031ABE
Otwór o śr[mm]:  25,4
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C9G030ABE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9G030ABE
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze