Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) ASHIKA
Pompa hamulcowa ATE Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) HELLA
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) JAPKO
Pompa hamulcowa JURID Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NK Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda 2 (DY) 1.4 CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2003.04 - 2007.06) TRW
Producent:FTE

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239150.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239150.7.1
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Gwintowana złączka:  M12x1(3x)
Materiał:  Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Do 100 dni na zwrot
445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239151.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239151.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  90
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  3 x M10x1
Rozmiar gwintu 2:  1 x M12x1
System hamulcowy:  ATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Powierzchnia:  Błyszczący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
484,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239142.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239142.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  90
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  146,5
Ilość połączeń:  2
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
System hamulcowy:  ATE
Powierzchnia:  Błyszczący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
503,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239080.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239080.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Rozmiar gwintu 1:  3 x M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem wyrównującym
Powierzchnia:  Błyszczący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
731,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239079.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239079.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  3
Wymiar gwintu:  M12x1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem wyrównującym
System hamulcowy:  ATE
Powierzchnia:  Błyszczący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zbiornikiem płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
854,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220289
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220289
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  146,5
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Rozmiar gwintu 2:  M12x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  90
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,744
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze