Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA do Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) ABE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa KAWE Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) NIPPARTS
Pompa hamulcowa OEM Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Mazda 3 (BK) 2.3 MPS Turbo (BK14) liftback 260KM, 191kW, benzyna (2006.12 - 2009.06) SAMKO
Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
D1794
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1794
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze