Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10)

Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA G (W463) 250 GD (463.324, 463.325) samochód terenowy zamknięty 94KM, 69kW, olej napędowy (1990.06 - 1992.10) TRW
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H25918.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H25918.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
782,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RK25528
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
RK25528
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tłokiem
Do 100 dni na zwrot
391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220375
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220375
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  1,244
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9386001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9386001
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z tłokiem
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ciężar [kg]:  0,252
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze