Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Mini MINI (R56) One liftback 75KM, 55kW, benzyna (2009.03 - 2010.03) TRW
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6009
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Otwór o śr[mm]:  23,81
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze