Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) BREMBO
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ABE
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) KAWE
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) NK
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) SASIC
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.4 liftback 69KM, 51kW, benzyna (1991.08 - 1996.03) VALEO
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H19975.2.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H19975.2.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,05
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  30,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Otwór o śr[mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  183
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Żeliwo
Powierzchnia:  Lakierowane na czarno
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H209058.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H209058.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo szare
Suw [mm]:  30,8
Do 100 dni na zwrot
321,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220443
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220443
Ciężar [kg]:  1,18
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220097
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  181
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  31
Ciężar [kg]:  1,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze