Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09)

Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAPCO
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) NK
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) SASIC
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.7 Diesel liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1987.07 - 1998.09) VALEO
Producent:ATE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.3517-5100.1
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.3517-5100.1
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość [mm]:  11,5
Długość całkowita [mm]:  18,0
Typ osi:  E
Typ osi:  F
Rozmiar klucza 1 [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2120-2031.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2120-2031.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  32,4
Długość 2 [mm]:  114,9
Do 100 dni na zwrot
308,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2119-3389.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2119-3389.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  19,0
System hamulcowy:  ATE
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  40
Długość 2 [mm]:  114,9
Numer artykułu zalecanego dodatku:  03.0370-9319.2
Do 100 dni na zwrot
387,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze