Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) FTE
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) SASIC
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 207 (WA_, WC_) 1.4 16V liftback 95KM, 70kW, benzyna (2007.06 - 2013.10) TRW
Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.4122-1703.3
dostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.4122-1703.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  32,0
Długość 2 [mm]:  112,0
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.4122-1704.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.4122-1704.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  6
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze