Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DJ PARTS do Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) BREMBO
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 305 II Break (581E) 1.5 Kombi 68KM, 50kW, benzyna (1985.09 - 1986.10) VALEO
Producent:DJ PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM1055
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
AM1055
Otwór - śr. 1 [mm]:  19,05
Materiał:  Żeliwo szare
Rodzaj napędu:  Napęd przednich kół
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze