Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ABE do Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) VALEO
Producent:ABE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ABE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
C9P017ABE
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ABE
Kod:
C9P017ABE
Otwór o śr[mm]:  22,22
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze