Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11)

Pompa hamulcowa BREMBO Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) ABE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) NK
Pompa hamulcowa REMSA Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault 19 II Chamade (L53_) 1.9 D sedan 92KM, 68kW, olej napędowy (1992.05 - 1995.11) VALEO
Producent:FERODO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM585
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM585
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,25
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Ate
System hamulcowy:  ATE
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM586
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM586
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,25
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze