Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie)

Pompa hamulcowa FRENKIT Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.5 dCi Nadwozie pełne / liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2004.04 - obecnie) VALEO
Producent:CIFAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-584
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-584
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-388
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-388
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
183,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CIFAM
0 (0)
Kod produktu:
202-420
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-420
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
242,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze