Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10)

Pompa hamulcowa BOSCH Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault MASTER I Autobus (T__) 2.0 Autobus 82KM, 60kW, benzyna (1985.06 - 1989.10) TEXTAR
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
132754J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
132754J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM616
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze