Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa BREMBO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) ABE
Pompa hamulcowa ATE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) BOSCH
Pompa hamulcowa DELPHI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) JP GROUP
Pompa hamulcowa JURID Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) LPR
Pompa hamulcowa NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 2.0 RT sedan 152KM, 112kW, benzyna (1996.10 - 1999.02) TRW
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1228
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1228
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2-obiegowy układ hamulcowy
System hamulcowy:  Bendix
Dla numeru artykułu:  1228
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 206,00 zł
105,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1156
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1156
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1180
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1180
Jednostka:
szt
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 300,00 zł
153,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze